Ελλάδα: Ακόμη μία γυναικοκτονία προστέθηκε στον μακρύ κατάλογο των δολοφονημένων γυναικών από τους συντρόφους/συζύγους τους.
Η νέα τραγωδία σημειώθηκε στη Δράμα τη Δευτέρα (15/05), όπου 50χρονος αστυνομικός δολοφόνησε την 45χρονη σύζυγό του και μητέρα δύο παιδιών, με μαχαίρι και στη συνέχεια έβαλε τέλος στη ζωή του. Ο δράστης και αυτόχειρας μαχαίρωσε με 8 μαχαιριές την 45χρονη – επίσης αστυνομικός στο επάγγελμα – μέσα στο σπίτι τους.
Ακόμη ένα τραγικό σημείο στην υπόθεση είναι ότι το έγκλημα έγινε μπροστά στα μάτια του 16χρονου γιου τους. Το παιδί ήταν αυτό που κάλεσε την Αστυνομία.
Η 45χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με βαριά τραύματα δυστυχώς όμως παρά τις προσπάθειες των γιατρών, δεν τα κατάφερε.
Ο 50χρονος μετά το έγκλημα πήρε το αυτοκίνητό του και πηγαίνοντας σε απόμερο σημείο έβαλε τέλος στη ζωή του, με το υπηρεσιακό του όπλο.
Το κίνητρο της δολοφονίας
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο Τύπου της ΕΛ.ΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου, το ζευγάρι είχε μπει στη διαδικασία να χωρίσει, με την 45χρονη γυναίκα να έχει ζητήσει δύο φορές απόσπαση από τη Δράμα. Κάτι που εκ του τραγικού αποτελέσματος ο δράστης και αυτόχειρας δεν ήθελε να αποδεχθεί. Μάλιστα ο 50χρονος επισκεπτόταν ιδιωτικά ψυχίατρο για ψυχολογικά θέματα.
Σχετικά με το αν είχαν γίνει αναφορές για κάποιο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στο παρελθόν, η κα Δημογλίδου ανέφερε:
«Το ζευγάρι δεν είχε απασχολήσει ποτέ την αστυνομία και το θέμα είναι ότι δεν είχε απασχολήσει ποτέ και την υπηρεσία. Δύο άνθρωποι οι οποίοι, όπως μας περιγράφονται από τις υπηρεσίες τους, δεν είχαν δώσει ποτέ δικαίωμα. Ήταν απόλυτα λειτουργικοί στις υπηρεσίες τους, χωρίς να έχουν δημιουργήσει ποτέ ζήτημα. Δεν μας προκύπτει ότι υπήρχε ένταση ή συστηματική κακοποίηση».
Με πληροφορίες από MEGA