Στη σύλληψη ενός 19χρονου οδηγού, ο οποίος έτρεχε με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο, προχώρησαν τα ξημερώματα αστυνομικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, το όχημά του καταγράφηκε να κινείται με 195 χλμ/ώρα σε σημείο όπου το όριο είναι 90 χλμ/ώρα, στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών.
Σε βάρος του νεαρού σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, με την οποία οδηγείται ενώπιον της εισαγγελικής Αρχής.
Πηγή ΕΛΑΣ