Θεσσαλονίκη: Σε σοβαρό αιματηρό επεισόδιο κατέληξε ο καυγάς ενός ζευγαριού στην Άνω Πόλη, όπου μία γυναίκα μαχαίρωσε τον σύντροφό της.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε, το πρωί της Τρίτης (23/06), μέσα στο διαμέρισμα του ζευγαριού, όπου η γυναίκα μαχαίρωσε στον θώρακα τον σύντροφό της, για ασήμαντη αφορμή.
Ο τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο “Παπανικολάου” και εισήχθη στο χειρουργείο.
Η δράστης συνελήφθη από αστυνομικούς που κλήθηκαν για το επεισόδιο.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ ΜΠΕ