Οργανώσεις και συλλογικότητες της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, του αντιεξουσιαστικού και του αναρχικού χώρου πραγματοποίησαν πορεία αλληλεγγύης στη Θεσσαλονίκη, σε στήριξη των δύο απεργών πείνας και της ευρύτερης κοινότητας των Κατειλημμένων Προσφυγικών στην Αλεξάνδρας, στην Αθήνα.
Με πανό και συνθήματα υπέρ του δικαιώματος στη στέγαση, οι διαδηλωτές κινούνται σε κεντρικούς δρόμους της πόλης. Στα περισσότερα πανό κυριαρχεί το σύνθημα «Κάτω τα χέρια από τα Προσφυγικά», ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στη φράση «Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε», όπως την εκφώνησε ο απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής από το νοσοκομείο. Επίσης ακούστηκε η φράση «Αλήτες είναι τα ματ κι οι ασφαλίτες».

Το θέμα επανήλθε έντονα στο προσκήνιο μετά την εισαγωγή του Αριστοτέλη Χαντζή, κατοίκου των Προσφυγικών, στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» εχθές, λόγω οξέων νευρολογικών συμπτωμάτων.
Σήμερα συμπληρώνει την 139η ημέρα απεργίας πείνας και το βάρος του έχει πέσει στα 36 κιλά. Στο πλευρό του βρέθηκε αμέσως η Suzon Doppagne (Σουζόν Ντοπάν), η δεύτερη απεργός πείνας που ξεκίνησε τη δική της κινητοποίηση από την 1η Μαΐου.

Οι κάτοικοι και οι αλληλέγγυοι του συγκροτήματος των οκτώ κτιρίων, όπου διαμένουν περίπου 400 οικογένειες από 27 διαφορετικές χώρες, αντιδρούν στα σχέδια εκκένωσης και ανάπλασης που έχει εξαγγείλει η Περιφέρεια Αττικής, κάνοντας λόγο για κατάφωρη παραβίαση βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα Τρίτη 23/6 το απόγευμα έχουν προγραμματιστεί συγκεντρώσεις αλληλεγγύης σε πολλές πόλεις της Ελλάδας, κατόπιν πανελλαδικού καλέσματος.