Θεσσαλονίκη: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες πεζοδρόμησης της οδού Αγίας Σοφίας, από το ύψος της οδού Τσιμισκή μέχρι και την οδό Μητροπόλεως, με τους κατοίκους και τους τουρίστες να απολαμβάνουν τη βόλτα τους στο κέντρο της πόλης.

Να σημειωθεί ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα τοποθετηθούν εκατέρωθεν του πεζόδρομου παγκάκια για τους περιπατητές, καθώς θα διαμορφωθούν και τα περιγράμματα στις βάσεις των δένδρων.

Έργο πεζοδρόμησης του τελευταίου τμήματος της Αγίας Σοφίας
Τα έργα πεζοδρόμησης συνεχίζονται για το τελευταίο κομμάτι της οδού Αγίας Σοφίας, από το ύψος της οδού Προξένου Κορομηλά μέχρι το ύψος της Λεωφόρου Νίκης.
Το εργοτάξιο έχει μεταφερθεί στο συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου, με τα μηχανήματα να έχουν προχωρήσει σε εργασίες, όπως φαίνεται και από τις εικόνες που ακολουθούν.

Να υπενθυμίσουμε ότι το έργο πεζοδρόμησης της Αγίας Σοφίας ξεκίνησε τον Ιανουάριο, με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του να ορίζεται στους 14 μήνες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο τελευταίος πεζόδρομος αναμένεται να παραδοθεί το φθινόπωρο.

Επίσης εντός του έργου περιλαμβάνεται η διαμόρφωση της νέας πλατείας στη Μητρόπολη, όπου θα κατασκευαστεί υδάτινη επιφάνεια με κρήνη πόσιμου νερού, θα τοποθετηθούν φωτεινές στήλες ενώ θα γκρεμιστεί και ο περιμετρικός τοίχος της Εκκλησίας.

