Πολιτική: Την ακύρωση του εντάλματος σύλληψης που εξέδωσαν οι βελγικές Αρχές ζητά τώρα ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, καταθέτοντας σήμερα προσφυγή στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.
Όπως αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην αίτηση που κατατέθηκε, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος αμφισβητεί τη νομιμότητα του βελγικού εντάλματος, υποστηρίζοντας παράλληλα ότι δεν αποτυπώνεται με σαφήνεια οι συνθήκες τέλεσης των κατηγοριών που του αποδίδονται, ούτε ο χρόνος αλλά ούτε και ο τόπος.
Από τις “μπούρδα” και το “δε φοβάμαι τίποτα”, στο αίτημα ακύρωσης
Να υπενθυμίσουμε ότι η πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξη στο ΣΚΑΪ και στην εκπομπή “ΣΗΜΕΡΑ”, προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις, ακόμη και στη Νέα Δημοκρατία.
Ο κ. Αβραμόπουλος τοποθετήθηκε για το ένταλμα των βελγικών Αρχών χαρακτηρίζοντας την όλη υπόθεση εμπλοκής του ονόματός του με το Qatargate ως “μπούρδες”, υποστηρίζοντας ότι ποτέ δεν κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις.
Επιπλέον, ισχυρίστηκε ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα, που δηλώνεται και φορολογείται αναφερόμενος στη μηνιαία αποδοχή των 5.000 ευρώ που λάμβανε από ως τιμητικό μέλος .
Σχετικά με το ταξίδι στο Κατάρ, ο Αβραμόπουλος δήλωσε πως “Έχω πάει όχι ως μέλος της ΜΚΟ (του Παντσέρι) αλλά Επίτροπος της ΕΕ, σε θέματα Ασφάλειας και Μετανάστευσης” ενώ αρνήθηκε τις κατηγορίες για lobbying και ότι ταξίδεψε μαζί με την Καϊλή.
“Όλη η υπόθεση είναι μία μπούρδα. Με κάλεσε ένα αστυνομικό τμήμα της περιοχής και οι οποίοι ερευνώνται γιατί δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους…Θα ασχολούμαι τώρα με τον κάθε αστυνομικό;…Κάποιοι πήραν το θέμα και το ανέδειξαν…Δεν είναι ευρωπαϊκό ένταλμα είναι της βελγικής αστυνομίας… Για δυο τρεις ημέρες το είχε στο συρτάρι του ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης…Το ακούμε ξαφνικά από εσάς (τα κανάλια)…Ζήτησα την άρση της ασυλίας μου, δε φοβάμαι τίποτα”.