Διεθνή: Σε τέσσερα χρόνια φυλάκιση καταδικάστηκε ο 29χρονος γιος της πριγκίπισσας Mette-Marit, Marius Borg Høiby, καθώς το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για τις δύο από τις τέσσερις κατηγορίες βιασμού.
Σύμφωνα με το BBC, ο γιος της πριγκίπισσας Mette-Marit δεν ήταν παρών στο δικαστήριο κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης της ετυμηγορίας, για αδιευκρίνιστους λόγους υγείας, αλλά συμμετείχε μέσω βιντεοκλήσης.
Η δίκη έχει ρίξει σκιά στη βασιλική οικογένεια της Νορβηγίας, αν και ο Marius Borg Høiby δεν είναι βασιλικό μέλος, καθώς προέρχεται από τον πρώτο γάμο της μητέρας του. Ωστόσο, να υπενθυμίσουμε, ότι η πριγκίπισσα Mette-Marit και νυν σύζυγος του μελλοντικού βασιλιά Haakon, έχει εμπλακεί στο σκάνδαλο Epstein. Το παλάτι δεν προέβη σε κάποια ανακοίνωση για την ετυμηγορία κατά του Borg Høiby.
Οι δικηγόροι του Marius Borg Høiby έχουν αιτηθεί την απελευθέρωσή του από τη φυλακή, ώστε να μπορεί να περάσει χρόνο με τη μητέρα του λόγω της κακής κατάστασης της υγείας της. Η πριγκίπισσα πάσχει από μια μορφή πνευμονικής ίνωσης και πρόσφατα έχει τεθεί σε λίστα μεταμόσχευσης πνεύμονα.
Παρόλο που το περιφερειακό δικαστήριο του Όσλο αρχικά χορήγησε την απελευθέρωσή του την περασμένη εβδομάδα, η απόφαση αναιρέθηκε στο Εφετείο.
Με πληροφορίες από BBC