Ελλάδα: Εξακολουθεί να ισχυρίζεται ότι είναι αθώος ο 65χρονος Ιταλός, ο οποίος έχει προφυλακιστεί για τη διπλή δολοφονία στο Λόγγο Αιγίου.
Σύμφωνα με την εκπομπή “Αποκαλύψεις” και το ρεπορτάζ της δημοσιογράφου Ελένης Καρανικόλα, ο 65χρονος δηλώνει άγνοια για το πως διαπράχθηκαν οι δολοφονίες, κατά την απολογία του στην ανακρίτρια, ενώ ταυτόχρονα ισχυρίζεται ότι αγαπούσε την 54χρονη και τον 27χρονο Ολύμπιο – τον οποίο αποκαλούσε γιο του-, ωστόσο δεν αποκλείει το ενδεχόμενο μητέρα και γιος να αλληλοσκοτώθηκαν.
Δηλαδή είτε ο Ολύμπιος δολοφόνησε τη μητέρα του, είτε η μητέρα σκότωσε τον γιο της και μετά αυτοκτόνησε, ένας ισχυρισμός ο οποίος σίγουρα δε δικαιολογεί τις 27 μαχαιριές που δέχθηκε η Μαρία ούτε και τις μαχαιριές που δέχθηκε ο 27χρονος, οι οποίες έγιναν μετά τον πυροβολισμό με το φλόμπερ στο κεφάλι.
Μάλιστα ο 65χρονος Ιταλός ανέφερε ότι η σύζυγός του και θύμα δολοφονίας αντιμετώπιζε ψυχιατρικά προβλήματα κι ότι κατανάλωνε αλκοόλ. Για τα ψυχιατρικά προβλήματα της ισχυρίστηκε ότι στο παρελθόν είχαν επισκεφθεί έναν ιδιώτη ψυχίατρο και δύο φορές δημόσιο νοσοκομείο.
Ο ίδιος ανέφερε και ένα περαστικό το οποίο σημειώθηκε – σύμφωνα με τα λεγόμενά του – πριν από κάποιο χρονικό διάστημα, όπου η 54χρονη Μαρία χαράκωσε το ίδιο της το χέρι με μαχαιριές, μία ημέρα που καθάριζε ψάρια!
(Φωτογραφίες εκπομπή “Αποκαλύψεις”)



Τί αναφέρει ο δικηγόρος υπεράσπισης του 65χρονου
Σύμφωνα με τον δικηγόρο υπεράσπισης του 65χρονου, Νίκο Λιμπάντση, ο φερόμενος ως δράστης βρίσκεται προφυλακισμένος γιατί ήταν το μόνο πρόσωπο στο σημείο της δολοφονίας κι ότι δεν έχει προκύψει από τις αστυνομικές έρευνες κάποιο στοιχείο που να τον συνδέει με τις δολοφονίες.
Επίσης ο ποινικολόγος ανέφερε ότι ο εντολέας του ισχυρίστηκε πως δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να μπήκε κάποιο τρίτο άτομο μέσα στο σπίτι, καθώς στο παρελθόν είχαν κλαπεί από το σπίτι οι βέρες του ζευγαριού.
Το σκουπισμένο μαχαίρι
Σύμφωνα με το patraspress, αστυνομικές πηγές αναφέρουν πως το φονικό μαχαίρι που βρέθηκε δίπλα στο άψυχο σώμα της 54χρονης είναι “σκουπισμένο” από αποτυπώματα, γεγονός που συνάδει με ένα καλά σκηνοθετημένο έγκλημα.
«Το μαχαίρι μεταφέρθηκε από την κουζίνα στο υπνοδωμάτιο. Η κοινή λογική λέει πως θα έφερε τουλάχιστον το αποτύπωμα του ατόμου που το έπιασε για τελευταία φορά. Το γεγονός πως δεν βρέθηκε κανένα απολύτως εύρημα “λέει” πολλά για το πώς χειρίστηκε το μέσο τέλεσης του εγκλήματος ο δράστης», σύμφωνα με πληροφορίες.
Η δικηγόρος της γιαγιάς του Ολύμπιου, Σταματία Μάρκου, μιλώντας το μεσημέρι της Δευτέρας (15/06) στις “Αποκαλύψεις” δήλωσε πως είναι σίγουροι ότι υπάρχουν συνεργοί στη διπλή δολοφονία, καθώς και ότι υπάρχει σχέδιο σκηνοθεσίας τόσο στον τόπο του εγκλήματος όσο και πάνω στα θύματα.
Οι αστυνομικές έρευνες πάντως αποκλείουν κι ένα έτερο ενδεχόμενο, αυτό της παρουσίας τρίτου προσώπου στο σπίτι την ώρα τέλεσης των δολοφονιών αλλά δεν αποκλείουν τη βοήθεια από τρίτο άτομο στη συγκάλυψη του εγκλήματος.