Πολιτική: Μία αναπάντεχη – κατά γενική ομολογία – διαδικτυακή συζήτηση είχαν την Τρίτη (23/06), ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, με τον πρόεδρο του κόμματος “Δημοκράτες”, Στέφανο Κασσελάκη.
Μάλιστα η πρόσκληση προς τον Υπουργό Υγείας είχε διατυπωθεί από τον σύντροφο του κ. Κασσελάκη, Τάιλερ Μακμπεθ, με τον οποίο συναντήθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης, λίγο πριν ξεκινήσει το debate στην διαδικτυακή εκπομπή του προέδρου του Κινήματος για τη Δημοκρατία.
Σε ανάρτησή του ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε:
“Χθες το βράδυ διεξήχθη το debate μας με τον @skasselakis για το ΕΣΥ. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά και τον κ. Tyler McBeth και την ιδέα του για μεταφορά και στην Ελλάδα ενός θεσμού (του εξειδικευμένου νοσηλευτού) που τα τελευταία χρόνια έχει τεράστια άνθηση στις ΗΠΑ και κυρίως να ακούσω τα παράπονα των πολιτών και να ακούσω και τις προτάσεις τους. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο των Δημοκρατών διότι έγινε μία πολιτισμένη ανταλλαγή απόψεων. Είναι σημαντικό να αντιλαμβανόμαστε ότι στην Πολιτική είμαστε αντίπαλοι αλλά όχι εχθροί”
Το Ε.Σ.Υ, τα φακελάκια, η πολιτική και ο Τσίπρας στο επίκεντρο του debate
Κεντρικό θέμα της συζήτησης υπήρξε το δημόσιο σύστημα Υγείας με τον Υπουργό Υγείας να επισημαίνει ότι το βασικότερο πλεονέκτημα του ΕΣΥ είναι οι δωρεάν υπηρεσίες υγείας ενώ το μεγαλύτερο μειονέκτημα του συστήματος είναι η έλλειψη νοσηλευτών, καθώς καθημερινά το ΕΣΥ καλείται να διαχειριστεί πανελλαδικά 85.000 περιστατικά.
Στο τραπέζι της συζήτησης έπεσε και το θέμα με τα “φακελάκια”. «Το φακελάκι υπάρχει, δεν λέω ότι δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα. Πριν από λίγες ημέρες ανέβασα στο Twitter μου την έκθεση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας στην Ελβετία που έλεγε ότι το φακελάκι στα νοσοκομεία της Ελβετίας είναι κανόνας. Σε όλα τα νοσοκομεία. Σε όλη την Ελβετία. Θέλω να πω μη νομίζουμε ότι είναι καμία ελληνική εφεύρεση…«Προσωπικά, όπου βρω το φακελάκι, τους ξηλώνω…Σιχαίνομαι το φακελάκι».
Από τη θέση του ο Κασσελάκης επισήμανε τόνισε ότι οι γιατροί πρέπει να αμείβονται με μισθούς της αγοράς του ιδιωτικού τομέα, θέτοντας ζήτημα συνολικής αναβάθμισης των αποδοχών.
Στον πολιτικό τομέα, ο Στέφανος Κασσελάκης σχολίασε ότι «πολλοί στην πολιτική μπαίνουν για να πάρουν. Αυτοί που δεν έχουν δουλέψει ποτέ τους», με τον Υπ. Υγείας να απαντάει ότι αν κάποιος θέλει να μπει στην πολιτική για να βγάλει λεφτά, κακώς πηγαίνει στην πολιτική. «Η πολιτική δεν βγάζει λεφτά παρά μόνο αν κάνεις παρανομίες. Νόμιμα λεφτά πολλά δεν βγάζει. Κακώς πηγαίνει στην πολιτική».
Για τον Αλέξη Τσίπρα, ο Γεωργιάδης δήλωσε: “Το λέω σε όλες τις εκπομπές που δεν είσαι παρόν και θέλω να το πω τώρα που είσαι παρόν. Να σου κάνω μία ερώτηση; Έχεις καταλάβει ότι ο Τσίπρας τα είχε σχεδιάσει από την αρχή; Σε όλη την Ελλάδα λένε μεγάλη επιτυχία του Τσίπρα, θεός ο Τσίπρας, φοβερός ο Τσίπρας. 15%, 15,5% οι δημοσκοπήσεις. Κάνω ένα google search, πόσο πήρε ο Κασσελάκης στις ευρωεκλογές, το ίδιο ποσοστό και σε ψηλώσανε (από τον ΣΥΡΙΖΑ). Πώς τα κατάφερε αυτός ο άνθρωπος;”.
“Η απάντησή μου είναι ότι κοιτάω στο μέλλον. Δε μπορώ να αντιστρέψω την ιστορία…Τίποτα δε γίνεται τυχαία . Ο ελληνικός λαός πρέπει να το σκεφτεί”, απάντησε ο Κασσελάκης.